onsdag 23 mars 2011

Nu bär det iväg!


Nu är väskan packad för resan med stort R. Snart bär det iväg, eftersom jag hos Hillevi vann jag fribiljetter HIT
 Detta är resans första etapp...


...sedan bär det iväg till Örebro för hopp in i bussen tillsammans med 54 andra inredningsintresserade tjejer. Vi kommer att luncha HÄR till att börja med...


på eftermiddagen kommer vi träffa HENNE....i hennes nyöppnade butik...


Resans mål är Danmark och Köpenhamn med alla dessa ljuvliga butiker. Vi kommer även att göra en avstickare HIT. 

Ja, allt detta handlar förstås om den ombloggade inredningsresan som ni kan läsa om HÄR bland annat!

Får nästan nypa mig i armen,detta känns som en dröm! Avlägger självklart en rapport när jag är hemkommen igen...hur shabby chic tror ni att jag är efter resan?

xxxEijaxxx

17 kommentarer:

  1. Härligt att din resa börjar redan nu med ett besök på den underbara mässan. Ja och jag är ju överlycklig för min plats som jag fick på Danmarksresan i måndags=D Det ska bli väldigt roligt att träffas irl.

    Kramar,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Åh, vad ni ska ha det häääärligt! Vilken resa, synd man inte sitter med i bussen, men vi får väl fylliga rapporter sen!
    Hälsa alla! varmkram H.

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, Shabby-Eija =) Vilken upplevelse, först mässan, som jag var så sugen på att gå på, också! Men jag får nöja mej med en trädgårdsmässa i år. Och sen en kul bussresa med alla tjejer och få träffa Nina, Gua och alla andra kvinnor med så smakfulla butiker! Du kommer nog hitta många guldkorn till ditt ljuvliga hus!!! Ha en toppenresa och glöm inte ladda batteriet till kameran!!Nu får du möta våren!! Mari.

    SvaraRadera
  4. Ha en underbar resa och hälsa alla bloggvänner! Jag förstår att det kommer att bli mycket skratt och glädje och SHOPPING. Nästa gång VILL jag åka med!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Hej
    Det ska bli interssant och se hur shabby du blir.
    Ninas har jag varit hos några gånger och det är ljuvligt och danmark är fantastiskt. Har turen att inte bo så långt därifrån.
    ha en ljuvlig resa!
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. Åh, vilka härliga dagar du har framför dig! Ska bli jättespännande att få en rapport när du kommer tillbaka.
    Ha det så himla roligt och hälsa alla go'a töser!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  7. Vad kul!
    Hoppas du får en trevlig resa med en massa inspiration.

    / Kia

    SvaraRadera
  8. Vilken dröm! Tänk det finns minsann ett och annat att se fram emot när barnen är större... ;0) Just nu sitter man ju fast med tuttarna som i ett skruvstäd. *haha* Hoppas du får en underbar resa (vilket jag är rätt säker på att du får...)!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  9. Åh visst ska det bli kul, din säck är klar och om 1½ dygn ses vi ;o)
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  10. Vilken resa!!! Oj så mycket fint och inspirerande du kommer att få se!

    Låter faktiskt helt otroligt makalöst trevligt!!

    Vi kollade på barstolarna och de måste ju skickas på en pall då, så lite för invecklat blev det nog... Det blir ju ingen billig historia då heller...

    Må så gott nu! Och njut resan!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  11. ÅH, det kommer säkert bli alldeles alldeles underbart!...Så härligt att börja resan med ett besök på trädgårdsmässa och dessutom ha vunnit inträdesbiljett!:) Ha så trevligt!

    SvaraRadera
  12. Jag hoppas innerligt att du inte kommer hem med idéen att du nu skall måla hela ditt hem vitt och din man, dina barn och böckerna i bokhyllan inkluderat...en del verkar ju nästan hälla målarburken med vitt innehåll över precis allting som kommer i deras väg. Vitt i sjuttiofem nyanser som nästan ingen ser någon skillnad på är spännande...not.

    Jo, jag är ganska så sur på den konstlade och påhittade trenden av förståeliga skäl, men för dig som uppenbarligen utöver andra intressen även hyser ett för byggnadsvård, så skulle det rimma illa att göra så. Ha en trevlig och givande resa hursom. /Vänligen Lisa.

    SvaraRadera
  13. Hej
    Hoppas din dag blir bra på mässan.
    Sen ses vi på bussen. Ska åxå med Fast jag & väninnan går inte på förrän i Skåne hos Nina.
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  14. Vinkar glatt till dig och önskar en härlig resa!

    Kram/caja

    SvaraRadera
  15. Hej Eija!
    Wow vilken spännande resa!! Ser fram emot bilder här på bloggen sen för oss som inte var med:)

    Ha det gott,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  16. Hej...vilken underbar blogg du har!!!
    Hoppas du får en härlig resa. Det låter jättekul.
    Välkommen att titta in till mig på Skapande Hem sen när du är tillbaka.
    Kram Lena W

    SvaraRadera
  17. Ha en underbar resa! Så härligt att få möta alla dessa härliga bloggerskor och duktiga affärsinnehavare!
    Och danmark... Ja det är verkligen sådär underbart som alla säger.
    Älskar Danskarna och deras saker...
    Ha det toppen!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...