torsdag 10 mars 2011

Datahaveri


HJÄLP! Vår dator är gammal och trött, den håller på att lägga av totalt. Just i skrivande stund är jag lite nervös om alla mina bilder verkligen är med i senaste säkerhetskopian....

Om det nu inte blir några inlägg framöver så  vet ni anledningen! I helgen blir det undersökning av datamarknaden...

Tack för att ni tittar in och lämnar avtryck här, känner att jag inte riktigt har varit på hugget med mina kommentarer hos er, men jag tassar i bakgrunden iallafall, läser era inlägg i tystnad...

TACK!!!

xxxEijaxxx

13 kommentarer:

  1. God morgon!

    Ibland har man inte lika mycket tid...
    Idag var jag uppe med dina tuppar och kunde bara inte sova mer :)
    Men det var ganska så skönt att sitta en stund vid datan och med tända ljus :)
    En helt egen stund i mörkret...

    Visst finns det mycket oro att det ska försvinna.
    Jag råkade ut för att alla våra bilder försvan
    när jag började bloga och det var ingen rolig historia men som tur så fick vi tillbaks alla bilder sedan 2004.

    Ha en härlig dag!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vilket system ni använder för att svarar på kommentarer men mitt tar evigheter ... hinner inte alltid med. Trist.
    Önskar dig en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Så trist när det tekniska krånglar! Har en son som är fenomenal på att ta hand om min dator!
    Hoppas det ordnar sej!

    SvaraRadera
  4. Det kanske lönar sig att skaffa en sk. yttre hårddisk där man kan spara alla foton. Hoppas du hittar en ny dator under helgen och ingenting viktigt försvinner helt och hållet! Tekniken kan man nämligen aldrig lita på...

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  5. Aj då, det var inte så bra.....
    Hoppas det löser sig. Tassar också runt lite obemärkt emellanåt men nu var det dags för ett avtryck kände jag.

    Du frågade var affären finns och det är strax utanför Karlstad. Det stället är som gjort för dig, det bara vet jag. Får se till att vi gör ett besök där om ni "svänger förbi" (det lät väl hurtigt och bra??? svänger förbi.....)

    Ha det gott!
    Mia

    SvaraRadera
  6. Åhnej så trist! Hoppas det löser sig snart..att du hittar en ny dator som du vill ha!:) Jättefin bild! Underbart väder idag! Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas det löser sig med datorn aldrig roligt när den krånglar...
    ha det fint
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  8. Hallojsan!!

    En sån fin gammal trumpet du har fått tag i..ett riktigt kap!!

    ha det gott! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  9. Oj nej, datorkrasch är inge vidare. En extra yttre hårdskiva är nog alltid bara att ha!

    SvaraRadera
  10. Fasar för datorkrasch!
    Ska fixa en backup snart (genast)..huwa, tänk om alla bilder försvinner..

    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Ha en riktigt härlig helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  12. Datorstrul är uuuurk... Jag är helt rudis på teknik och teknologi, - sånt ska bara fungera.
    Svackor när det gäller orken att lämna kommentarer har vi nog lite till mans, men det måste få bli så ibland. Det är ju inte meningen att bloggandet ska skapa stress och dåligt samvete.
    Ha en skön helg, Eija!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  13. Tack för ditt svar! Här skulle mannen ta hönor genast men jag bromsar lite... än så länge..

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...