tisdag 22 mars 2011

Synlig ny elektronik


Så mycket härliga färger och mustiga gamla möbler vi har i salen nu! Älskar kontraster...


Kontrasterna skapar spänning. Som här - ny elektronik mot allt det gamla...


Förut stod TV:n här i ett skåp, en stor pjäs som stal utrymme och blev överhettad. Dessutom var skåpet vitt så färgen gjorde ytterligare sitt till att den framträdde än mer. Nu råder en mycket luftigare feeling i salen! (Och den manliga delen av familjen är MYCKET nöjda också nu när de har lyckats övertala mamman om platt-tv:ns förträfflighet)


...dessutom har min livlina till er i bloggvärlden levererats. Min första egna laptop! Ingen tjock-dator mer! Kan säga att jag är en mycket nöjd bloggerska nu...

Ha en fin, varm och solig dag, mina bloggvänner!

xxxEijaxxx

14 kommentarer:

  1. Den lilla mannen ser mycket nöjd ut med det platta inköpet :-)

    SvaraRadera
  2. God morgon

    Vilken liten goding det står på stolen... :)
    Han/hon verkar också nöjd med allt teknik och elektronik... :)
    Jag håller med dig att i ert hem passar det bättre så .

    Ha en fin och solig tisdag

    Kramar Sirpa

    Nu är det dags att servera gröt till minstingen :)

    SvaraRadera
  3. Så fint ni har. Det som är så svårt är att få den fula tvn att passa in. Det har ni lyckats med.
    Ha det gott. Yvonne

    SvaraRadera
  4. Inga tjockisar här inte, utom de gulliga benen som står upp i stolen =) Vilken lycka, både platt och mager dator och tv!!! Du är för härlig, jag gillar din "oängsliga" stil! Så läckert alltså, och den bruna skåpen/byrån under tv'n, sååå snygg!!! Och så dina egengjorda stolsitsar och fina grå runda kuddar till, häftigt! Mari.

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart rum, jag kan inte se mig mätt på det. Gillar kontrasterna mellan gammalt och modernt, det har ni fått till jättebra.

    //Elvira

    SvaraRadera
  6. Va härligt det ser ut och så skönt att du fått dig en laptop! Skönt med både teve och dator som inte tar så stor plats! :)

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt rum..
    Vilken liten goding på stolen och grattis till datorn..
    skönt med en bärbar.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  8. Grattis till din nya dator! Tror du kommer gilla att ha en bärbar variant, det underlättar verkligen och medför mycket större möjlighet till rörlighet än en stationär.
    Snygg inredning och elektronik klarar minsann att samsas nuförtiden, sedan platt-TV:n gjorde entré i stugorna. Man måste ju dessutom möblera efter att man ska kunna leva i ett rum, inte bara att det ska se snyggt ut. Vi har en TV som tar ganska mycket plats i vardagsrummet, men så får det vara. Basta.
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  9. Vilken fin blogg och härligt hem du verkar ha. Är inne på premiärbesöket men lär väl komma igen :)

    SvaraRadera
  10. Men du jag gillar din blogg och stil så mycket! Rakt på sak och oängslig! Trygg helt enkelt. Och tack för gratulationer till mitt lilla halvår,,,,
    Kram Jessika

    SvaraRadera
  11. Egen dator, vad skoj!! och du, vilket rum ni har! I love it!! Gillar de där stolarna...

    SvaraRadera
  12. Hei, jeg fant deg hos Mia, og syntes du har en koselig blogg, har lagt meg til som følger.
    Klem Laila

    SvaraRadera
  13. En egen laptop är....toppen. Tv sitter ju perfekt där på väggen.

    Kram//

    SvaraRadera
  14. Åh så fint ni har det i salen och vilken liten goding som står där och kikar på TVn!
    Ha en riktigt härlig onsdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...