torsdag 31 mars 2011

Butik Sophie


Så har vi då anlänt till Köpenhamn och den vackraste av vackra butiker där...


Jag talar om Butik Sophie, givetvis!


Butiksytan var inte så stor, inte för 55 personer iallafall men finns det hjärterum finns det stjärterum...


Nu låter jag bilderna tala för sig!




mina favoriter, pippifåglarna som ger karaktär åt inredningen...



mycket idéer här att plocka med sig hem...hyllan är ljuvlig!


Gillar Sophies stilleben som är mycket skickligt komponerade. Hur bär hon sig åt för att få tag på alla dessa skatter, tro?


Här slutar jag idag, vill suga på karamellen länge, länge! Köpenhamnsbutiker, del II följer i nästa inlägg...

 xxxEijaxxx

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder... Tack för titten :)
    Jag lägger till mig som följare och kikar snart in igen. Ha det gott/M

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder.Bara så himla mycket fint bjuder du på.Håller med dej att bilderna talar för sej själva.Önskar dej en skön dag Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Hej min vän!
    Du bjuder på dom allra finaste bilderna från eran resa!!!!
    Så härliga bilder frånn dennna ljuvliga butik!"!!!
    Jag vill ha alles
    Jag blir alldeles förstummad!

    Ha en fin Kväll!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  4. ÅH, underbart! Mycket fint var det där! :) Kram

    SvaraRadera
  5. Massor av fint du visar...tur jag inte var med alldeles för mycket fint...jag skulle nog förköpa mig...Fniss!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...