måndag 25 oktober 2010

Tävling - Competition - vinn handstickade pulsvärmare!

OBS! INAKTUELLT INLÄGG, DENNA UTLOTTNING ÄR REDAN AVKLARAD!!!



 Nu har det blivit dags för Norrfrids första tävling


vinn dessa vackra pulsvärmare handstickade av mjukaste ullgarn


äkta hantverk av min duktiga mamma - min dotters mormor...



En lott - lämna en kommentar i kommentarsfältet nedan.
Två lotter - länka till min blogg och till tävlingen med något av bilderna i inlägget

Tre lotter- lägg till dig som följare av bloggen Norrfrid
ALLA kan delta, du behöver inte ha en egen blogg, följ och lämna mailadress i kommentar bara...


den 8:e november dras vinnaren under stort pompa och ståt...

Lycka till alla ni underbara!

P.S. you don´t have to be swedish to participate!

Leave a comment and the wristlets can be yours! Double your chances by linking to this give-away. By following Norrfrid with Google Friend Connect you will triple your chances. And you don´t have to be a blogger to compete... 
.
The winner will be announced here by 8:th of november.
 Best of luck! 


xxxEijaxxx

82 kommentarer:

  1. Beautiful!!!!
    Have a wonderful evening
    Yvonne

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Gissa om jag vill vara med;o)
    Länkar så klart och följare är jag redan!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Oj vilka vackra handledsvärmare du gjort, inte klokt så duktigt! Jag har ju dock nyligen skaffat mej såna men detta måste många vilja vinna!! Och vilken skönhet till dotter sen då!!! Mari.

    SvaraRadera
  4. Härlig blogg du har! Har kikat runt lite hos dej nu!
    Klart jag vill vinna så fina handledsvärmare! Jag är ofta kall om händerna, och har inte kommit mej för att köpa några.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Hej Eija!
    Vilken fin blogg du har! Vill gärna vara med i din utlottning, länkar från mig o lägger till mig som följare, här vill jag kika in igen:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Hittade din fina blogg för första gången idag och blev kär i ditt underbara hus! Och självklart vill jag vara med i utlottningen också, - det får bli 2 lotter för min del. Länkar från sidomenyn på min blogg!
    Auf wiedersehen!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  7. Oj vilket flax att jag hittade din fina blogg just idag :) Självklart vill jag följa den och självklart vill jag vara med i utlottningen! Har tyvärr inte någon egen blogg men min mail-adress är: n.tegenfeldt@hotmail.com. Håller tummarna!!! // Nina T

    SvaraRadera
  8. Åhhh vilka superfina pulsisar!! är gärna med och tävlar. Jag länkar och är följare
    kramar Malin

    SvaraRadera
  9. Vilka fiiina. Vill vara med i utlottningen. Gillar din blogg mycket.
    Jessika

    SvaraRadera
  10. Så fina handledsvärmare din mamma gjort! Härligt att ha!:) Vet du..jag hade faktiskt inte spegelvägg men jag ville ha minns jag :)

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Tack för din kommentar hos mig *kram*, så att jag hittade in till dig igen =)

    Här är så mysigt och rofyllt, har kikat på en massa missade inlägg nu. Blev också förälskad i stallet (eller rättare sagt boxar och vackra fönster..).

    Vilka ljuvliga och romantiska pulsvärmare och vilken söt dotter!!!

    Kram och ha en fin kväll!
    Mia

    SvaraRadera
  12. Vilka fina!!! DE vill jag jättegärna vinna. :)
    TRE lotter tack. :)
    KRAM

    SvaraRadera
  13. Så vackra!!! Självklart vill jag försöka vinna :).

    SvaraRadera
  14. Hej!
    jag vill gärna vara med!

    reportaget hos oss kommer nog i svenska Lantliv också, vet bara inte exakt när..

    SvaraRadera
  15. Hejsan
    Så fina pulsvärmare du lottar ut, jag är gärna med och provar lyckan. Och länkar gör jag såklart. Håller tummarna...
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Jag vill så klart vara med i din första tävling. Handledsvärmarna är superfina. Jag länkar också, så två lotter, tack. Hälsningar Ing-Mari

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Vilka söta pulsvärmare, mycket sötare än de jag gjorde till mig själv.
    Kniper 3 lotter, länkar så klart från min blogg!

    Ha en fortsatt härlig onsdag!
    Kram ia

    SvaraRadera
  18. Givet att jag vill vara med och tävla :) Två lotter till mig :) Håller tummarna!

    SvaraRadera
  19. Vilka mysiga!
    johanna_bellio@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Hej! Vilken fin vinst!
    Jag vill gärna vara med, länkar, är följare, 3 lotter!
    Har en fin vecka!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  21. Åååh vilka vackra pulsvärmare. Har bara ett par utslitna cremefärgade som använts vareviga kall dag i 2 års tid. Kanske dags att byta? Notera 1 lott på mig!
    Ha en underbar vecka.
    Mvh Terese
    terese.rhodin@comhem.se

    SvaraRadera
  22. Så klart jag vill vara med och tävla!
    Fixar länk i nästa inlägg.
    Sussi

    SvaraRadera
  23. Hej! Verkligen jättefina handledsvärmare, det måste du hälsa din mamma. Jag följer redan din blogg via bloglovin och har nu länkat på min blogg. Håller mina kalla tummar för att jag blir den lycklige!

    Ha det bra,
    Andrea

    SvaraRadera
  24. Så underbara!!! Är hemskt gärna med i din utlottning! Har länkat här: http://dansbandsanka.blogspot.com/

    SvaraRadera
  25. Hejsan! Vilken fin blogg du har med så fina bilder! Vilka fina handledsdvärmare! Jag vill gärna vara med på utlottningen! Kram Nina

    SvaraRadera
  26. Mooorning!! Jag vill självklart vara med och tävla om dom vackra pulsvärmarna..:) Så jag chansar med en lott och hoppas på tur..:) Ha en underbar dag...Kram/Annelie

    SvaraRadera
  27. Så nydelige. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Følger deg videre, og her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/vinn-pulsvarmere.html

    Klem fra Hilde ♥

    SvaraRadera
  28. Heihei :)
    Så utrolig flotte pulsvarmere!
    2 lodd på meg:)
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/vinn-pulsvarmere.html

    Mvh siv anita

    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvaraRadera
  29. Klart man vill vara med! Underbara!

    Anette
    kotte_ski@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Kul att hitta hit, mycket fint som jag ska utforska när jag jag bättre med tid ;))
    Jag satsar på 3 lotter och både länkar oh följer alltså för pulsvärmarna är ju alldeles underbara!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  31. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla!
    Jag tar 3 lotter.

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  32. Hei Eija!
    Ehdottomasti haluan osallistua arvontaan:-)
    Arki muuttuu heti juhlaksi kauniiden asusteiden kanssa.
    Ah, miten ihana blogisi onkaan....

    SvaraRadera
  33. Oj vad fina de är! Jag har länkat från min blogg, så jag tar 2 lotter!

    Nu håller jag tummarna!

    kram M

    SvaraRadera
  34. Jättefina !
    Jag har lagt till mig som följare och deltar med 2 lotter i tävlingen.
    Hoppas nu på lyckan att få äga dessa...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Hittade just hit för att jag fick syn på de fina handledsvärmarna, som jag naturligtvis vill vinna. Nu ska jag titta runt på resten av bloggen...

    SvaraRadera
  36. Så flotte disse pulsvarmerne var. Ett lodd på meg.

    SvaraRadera
  37. hittade den här bloggen av en tillfällighet , dina höns är snarlika mina - som oxå är en del hedemorahöns - vill naturligtvis vinna de underbara handledsvärmarna -genom att länka till tävlingen i min blogg - och lägger naturligtvis till mig som följare av bloggen - den här vill jag inte missa

    SvaraRadera
  38. vilka fina. klart jag tar 1 lott och hoppas på vinst!

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fortsatt trevlig helg kram Linda

    SvaraRadera
  39. Hej! Vilka vackra handledsvärmare, tänk om man hade tur och vann dem! Jag har länkat från min blogg och blivit följare av din!
    http://maria-lever.blogspot.com/2010/10/hemstickat.html

    SvaraRadera
  40. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, jag har ingen egen blogg så jag kan inte länka, men jag hoppas turen är med mig ändå.
    Ha det gott!
    Kramar Carina / Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  41. Åhh, vad fina! De vill jag såå gärna vinna! En lott till mig tack:-)

    Kram Emma

    SvaraRadera
  42. Hejsan..jag såg dessa vackra pulsvärmare när jag surfade runt i bloggvärlden...var kommer jag inte ihåg nu men en liten chans vill jag med ha att få vara med i utlottningen..så nu kommenterar jag och länkar.. dessvärre gick det inte att följa dej försökte några gånger men det var en massa error...
    Pia

    SvaraRadera
  43. Hei!
    Dette var bare vakkert! Hils din mor og skryt litt av det :-) Jeg tar gjerne to lodd, kommenterer og følger. Trodde jeg allerede fulgte deg, siden jeg er her ofte, men det gjorde jeg ikke! På plass nå ;-)

    Ha en fin søndag!

    MArie

    SvaraRadera
  44. Men guuuuud va snygga,dom vill jag ha.;) Länkar så klart.Fin blogg.Kram Ulrika

    SvaraRadera
  45. Vilken underbar blogg och vinst så klart att även jag vill delta och har länkat och lagt till mig som följare av bloggen via Google Friend Connect

    http://lindatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-pulsvarmare-811.html

    SvaraRadera
  46. Så fantastiskt vackra!!!!!
    Jag blir alldeles lycklig inombords.
    Jag länkar och lägger mig som följare också önskar jag hett att jag vinner *ler*
    Ha en fin söndag!
    Mia

    SvaraRadera
  47. Åh vilket fint hantverk. Jag är gärna med och tävlar och har länkat och anmält mig som följare så nu har jag fixat 3 lotter, eller hur?! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  48. Mycket tjusiga pulsvärmare, är gärna med på utlottningen..:-))

    Ha en trevlig Måndag.

    Lisbeth

    SvaraRadera
  49. Gud vad fina de vill jag gärna vara med och tävla om, länkar inne hos mig och hoppas på två lotter.

    SvaraRadera
  50. ojoj vilka enormt fina pulsvärmare jag tävlar gärna om dem
    kram lolla

    SvaraRadera
  51. Oh riktigt söta. Jag vill vara med =) iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Hej.
    Hittade hit för första gången, ska med glädje läsa vidare på din blogg =)
    Vilka otroligt fina pulsvärmare, jag vill gärna vinna dom =) Lägger till en länk på min blogg och lägger till mej som följare

    Mvh Charlotta

    SvaraRadera
  53. Hej
    Jättefina. Är gärna med i utlottningen. En lott till mej tack.
    Babsan
    bopsi@telia.com

    SvaraRadera
  54. Hejsan,
    Hittade hit för första gången-supertrevligt! Deltar gärna i utlottningenigt, länkar så klart.
    Petra

    SvaraRadera
  55. Åh, så fina pulsvärmare. Jag vill jättegärna vara med och tävla.
    Kramar Marita i Björkhagen
    marita@depechemode.se

    SvaraRadera
  56. VILL HAAAA....jag håller tummarna för mig själv hihi...;)
    så fina på en fin tjej!!!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  57. Å vad vackra o gosiga värmare, jag slår på stort o tar tre lotter!

    Kram/Mira

    SvaraRadera
  58. Vill pröva lyckan att vinna. Har lagt till mej som följare!

    SvaraRadera
  59. Ahhhhh.....vilka UNDERBARA pulsvärmare! Här måste jag pröva min lycka! Och jag länkar från min blogg och lägger till mig som följare så klart! Det här vill ja se mera av!

    Stor kram
    Sussi

    SvaraRadera
  60. Vill vinna detta värmande och sköna till mina frusna leder. Vackra!
    ann_ch@telia.com

    SvaraRadera
  61. Hej! Vad fina, de vill jag gärna vara med och tävla om. Jag tar 2 lotter och länkar från min blogg.
    Kram/Annie

    SvaraRadera
  62. Vilken fin blogg jag hittade till! Jag kommer gärna tillbaka hit!
    Jag vill förstås också vara med i tävlingen om de fina pulsvärmarna! De skulle passa mig perfekt, frusen som jag är... Jag länkar från min blogg, och jag har lagt till mig som följare via min blogglista (om det gills?). Jag har valt att inte bli Googleföljare till några bloggar utan följer alla bloggar via blogglistan på min egen blogg. Där ser jag så snart en blogg uppdateras. Jag tycker att det är ett enklare sätt att vara följare. Så om det gills så blir det 3 lotter (annars 2).Nu håller jag tummarna och hoppas på tur i dragningen, vilket kan behövas med så många tävlande...

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  63. Oye these wrist warmers are ever so beautiful!!! You have a very talented mother!!!

    Pattie ;)
    Mazatlan Mx.

    SvaraRadera
  64. Dessa kan man ju inte motstå!!!! Såååå fina klart att jag vill vara med och ta en lott! De kommer att inte bara värma handleden utan även hjärtat...så fina håller tummarna! Önskar dig en fin och stämningsfull helg! Kram fr C

    SvaraRadera
  65. Har lagt till dig på bloglovin:)
    Vilka underbara pulsvärmare,tänk om man hade en sådan tur.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  66. Så vackra pulsvärmare, som jag gärna vill vinna. Har därför skaffat mig tre lotter: kommenterat, följer och har länkat: http://nallepuh.blogspot.com/2010/11/vinn-handstickade-pulsvarmare.html
    Min e-postadress hittar du i min blogg. Trevlig helg.

    SvaraRadera
  67. Mycket fina pulsvärmare. Jag gissar att det är mosstickning. Om jag inte vinner, vore det kul om du hade beskrivningen! Jag önskar 3 lotter, länk, kommentar och följare.
    kram

    SvaraRadera
  68. Jag är gärna med!

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/11/8-nov-vinn-pulsvarmare.html

    SvaraRadera
  69. Jag är gärna med i din fina tävling! Tar två lotter i och med att jag länkar. Hoppas nu på tur!
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  70. Åååh vilka vackra pulsvärmare :-)
    Jag tar mer än gärna två lotter. Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-fantastiskt-fina-pulsvarmare.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  71. Hej, är med och tävlar om "godingarna". Har lagt till mej som följare av din blogg och deltar med 2 lotter. Hoppas på att turen är med mej.

    / Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  72. ja ja ja tack.... jag är med och grabbar åt mig en lott!

    agneta

    SvaraRadera
  73. Jag vill gärna vara med i din fina tävling och länkar hos mig för extra chans! Ha det gott i novermbermörkret!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  74. Hej! Jag är självklart med i din fina tävling och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/8-nov-vinn-pulsvarmare.html

    Håller tummarna och hoppas på tur!
    Mattias
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Oj vad vackra. Jag vill ha!

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  76. tar såklart en lott fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Hej!
    Jag blir verkligen inspirarad av din fina blogg. Tycker också om att virka men jag är såå gärna med i din tävling. Lägger in dig på min blogg. Ha det så bra.
    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  78. Hallå där!!
    En hälsning i från Hälsingland, jag vill gärna vara med.

    Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Åh vilka vackra! Dem skulle jag gärna vinna! Drar en lott och håller mina tummar hårt, hårt, hårt!

    SvaraRadera
  80. Helt ljuvliga handledsvärmare klart man vill vinna, hoppas fru fortuna är med mej.
    Hälsningar maritah@telia.com

    SvaraRadera
  81. ÅHHHH hoppas det blir jag!! Duktig mamma och mormor ni har!

    Trevlig v. 45!
    Hälsningar Ann-Louise

    SvaraRadera
  82. Hinner med i sista minuten!

    Jag vill gärna ha tre lotter!
    http://marjasblogg.blogspot.com/

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...