onsdag 19 oktober 2011

SKIN and BONES









Skinn, horn, benvitt, mustigt, mjukt, hårt, naturligt - och jag bara älskar det!

Var tvungen att leka lite innan första leveransen av kuddar, hjärtan och skinn skickas iväg. Vilken lyx att kunna vältra sig i allt detta vackra...

Och jag är så tacksam och enormt hedrad av att självaste Minna nämner mig och mitt hantverk på sin blogg, vilken överraskning, det bubblar av lycka i kroppen nu ska ni veta!!!

Hali hali ja pusi pusi på finska på er alla!

Pussar o kramar på svenska,

Nu ser jag att även fina Johanna gjort ett inlägg om Norrfrid Design, Njutbara Ting heter hennes blogg. Kika in där, se hur fint hon skriver om livet, fårull och allt däromkring! Tack tjejer! Ni är bäst!

xxxEijaxxx

35 kommentarer:

  1. Hej vännen,
    Kan inte säga mer än FANTASTISKT VACKERT....
    Bara älskar alla skinn det gör ett så mjukt intryck. Vet precis hur jag vill ha det i vardagsrummet måste bara samla på mig lite vackra fårskinn...
    Någon dag kommer jag beställa ett av dig får önska mig i julklapp tror jag.....
    TACK Underbara du för dina ord jag blir lika glad varje gång.. Det känns underbart skönt att ha kommit till insikt att allt behöver i stessas igenom och att det är ok att det ser ut som det gör hemma.....
    Såg att Minna hade skrivit om dig så underbart roligt...
    HA en skön onsdag!
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Eija - jag bara stannar upp för en stund och känner hur jag grips av den där fantastiska känslan av "det stora". Jösses så djup jag blir nu, men jag kan inte på något annat sätt beskriva hur det var att se dina bilder.

    Det är så vackert och det går rakt in i själen min.

    Scrollar och inser att jag missat massor här!
    GRATTIS till Norrfrid design!
    Underbart att du tagit steget och jag är helt övertygad om att det kommer att gå jättebra! Du är en så otroligt själfull kvinna som väljer att följa sin inre röst och då blir det så här fantastiskt bra.
    Oj, så glad jag känner mig för din skull, och för vår skull som får möjligheten att köpa av dessa underbara alster.

    Tack för nu har du gjort min dag.
    Här kommer en varm lycka till kram!
    Mia

    SvaraRadera
  3. Inte konstigt alls att Minna nämner dig, din blogg är så fantastisk och PERSONLIG!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Så ljuvligt! Där skulle man gärna vilja ligga och rulla bland kuddarna ett slag!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Oj, en så fin blogg du kreativa kvinna i norr!
    varm hälsning fr Tina på Hönö
    (Göteborgs norra skärgård)

    SvaraRadera
  6. WOW så ljuvligt mysigt och gosigt!
    Jag har aldrig fattat att du säljer fårskinn! Om det långhåriga vita finns kvar så är jag intresserad av det :)

    Kramar, Carina

    SvaraRadera
  7. Ahhhh, fy fasen va läckert Eija!!!! Jag måste bara få kontra med, men- DU är ju tame f-n bäst, hur läckert är inte detta!! Sedan det faktum är att du inte köpa kuddarna som de flesta andra av oss utan tillverkar dem själv, så himla snygga!!! Vilket läckert gästrum!! Mari.

    SvaraRadera
  8. Oj oj...vilka fantastiska bilder med en sådan inspiration. Helt UNDERBART !
    Många höstkramar från Maria

    SvaraRadera
  9. Åh så fint och mysigt du gjort där! Klart du ska vältra dig i dina underbara skapelser innan du säljer bort dom! Passa på att njuta av ditt hantverk innan det är dags att tillverka igen!:) Åh va roligt att du blivit omnämnd hos Minna! Nu får du snart ännu mer att göra! :) Kram

    SvaraRadera
  10. Den sängen med fällarna är underbar... vill ha.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  11. Hej
    tänkte låna en bild av dig tills imorgon:)
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  12. Nu får jag lite dålig samvete att du måste skicka ett av de fantastiska fårfjällen till mig, det ser så fint ut, he he :))) Pöh, självaste o självaste. Alla är vi självaste, och genom att stötta varandra blir det bäst! Du gör så underbara saker och tar så underbara bilder så att de ska visas till så många som möjligt! Stor kram till dig finaste Eija!!!

    SvaraRadera
  13. Helt ljuvligt med alla dina fina alster!Det är inget konstlat utan helt rakt av..det är bäst så. Vilken härlig kreativ fantasi du har. Kul att du blir så uppmärksammad men det är du värd. Glädjs och sträck på dig.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  14. Vad roligt att hitta hit till din mysiga blogg! Jag har läst lite och förstår att du nu också har Norrfrid Design! Vad spännande! Stort grattis! Ditt hantverk är verkligen snyggt. Jag kommer kika in här ofta:)).
    Lycka till!
    //Maria

    SvaraRadera
  15. Otroligt fint!:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  16. Men vilka bilder,så fort plånboken säger ja så måste jag ha ett vildhjärta också. Tror du kommer att få fullt upp med dina vackra saker. Du slutar väl inte blogga bara;)

    Kram Annika

    SvaraRadera
  17. Det vackraste jag sett på mycket länge, så äkta och unikt. Bilderna är så mysiga och varma. Ett vildhjärta och en kudde står högt upp på min önskelista, hur kom du på det namnet?- så himla fint!

    kram Jenny

    SvaraRadera
  18. Mitäs minä sanoisin? Ihan sairaan mahtavan kaunista!!
    Jag är helt mållös!! Underbara kuddar, med så fint mönster och luddet till... bara såå snyggt!!

    SvaraRadera
  19. Så vackert, och det kommer bli lyckliga ägare till dessa saker.
    Du har hittat en alldeles egen design, och jag älskar den. Är så spänd på mitt hjärta.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  20. Så fint det blev! Men ska jag vara lite neg så skippa rävboan. Den ser så himla död ut:)
    Skorpan

    SvaraRadera
  21. Stort grattis till din fina butik! :-) Vilka vackra skapelser du gör, du har verkligen funnit ett eget "språk" i ditt skapande! Jag blev förtjust i så många av sakerna, kuddarna är helt underbara. Me like! Hoppas på att kunna beställa ett långhårigt fårskinn av dig någon gång :-).

    Vad härligt det ser ut med fårskinnen och kuddarna i den gamla vackra sängen! Bilderna är som tagna ur vilken inredningstidning som helst.

    Många grattiskramar och lycka till!
    Bitte

    SvaraRadera
  22. Hhii det var så lite puss på dig.

    SvaraRadera
  23. Så mycket ögongodis! Kan inte bestämma mig för vilken bild jag gillar bäst, men jag kan iallafall säga att den där sängen skulle kunna få flytta söderut vilken dag som helst.
    Må så gott!
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  24. Vilket vackert hantverk ! Och vilka bilder ! Tack för bra inspiration.

    SvaraRadera
  25. Ett stort grattis och lycka till med din webbutik! Alla sakerna är jättefina, och detta är bara början av alla dina idéer kan jag gissa. Ha det bra!

    SvaraRadera
  26. Ljuvliga bilder som förmedlar en fantastisk känsla : )

    SvaraRadera
  27. Vilket mys, där vill man krypa upp med en god bok :) Skulle så gärna vilja ha ett brunt fårskinn, det tycker jag om :) Christina

    SvaraRadera
  28. Jag är totalt förälskad i kuddarna! Helt underbart vackra :)

    SvaraRadera
  29. Det är helt galet fint!! Allt är bara så fint. Jag vill kasta mig ner i sängen. Jag har inte sett så mysiga skinn som hos dig. Jag vill verkligen köpa ett skinn men det går inte att välja ett, jag vill ha alla. Jag håller utkik och ser om du får in ett långhårigt grått eller vitt. Tack för din gulliga kommentar hos mig, det värmde extra eftersom jag är så imponerad av dina bilder.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  30. Håller med ovan, hade också velat kasta mig rakt ner i ditt lammullshav av fina kuddar. Hade kanske inte varit en så bra idé egentligen, eftersom jag förmodligen hade fått en allergichock..men what the heck, drömma kan man ju göra.

    Hali hali på dig också, kram o trevligt veckoslut

    SvaraRadera
  31. Så massa fint du har runt dig!! Himla kreativt o vackert c",)

    Ha en toppers helg, här ska jag på skolans kafé, ut i natiren för o hämta in rekvisita o så till sist skapa nåt!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  32. This post is worth everyone's attention. Where can I find out more?



    Feel free to visit my web page; Judy Neinstein 2011

    SvaraRadera
  33. Thanks for finally talking about > "SKIN and BONES" < Liked it!

    my weblog: Judy Neinstein Toronto, judyneinstein.bravejournal.com,

    SvaraRadera
  34. Jag har sett flera kommentarer från personer som redan hade fått ett lån från LAPO M-F så jag bestämde mig för att ansöka baserat på populära rekommendationer och bara för några timmar sedan bekräftade jag ett totalt belopp på 178 500 euro på mitt konto. Detta är verkligen fantastiska nyheter och jag råder alla som behöver ett riktigt lån att ansöka via sin e-post: lapofunding960@gmail.com

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...