fredag 1 april 2011

Fler butiker i Köpenhamn


Stil og Stemning finns i en mysig källarlokal


utbudet består av prisvärda gamla handplockade ting


vi tömde nog butiken på godbitarna den dagen...



vacker tavla av diverse knappar och band...


Blommor är billigare i Danmark än härhemma...utbudet är också större


en blomsterkonstnär i arbete


Den största av dem alla - Tage Andersen! Tog mängder av bilder men sparar de flesta till eget bruk enligt ägarens önskemål...


Här ser ni mig och Nellie in action med kameran hos Tage...

Vill ni läsa om inredningsresan på fler bloggar kan ni testa dessa:


Där hittar ni säkert tips om fler butiker att besöka i Köpenhamn!

xxxEijaxxx

5 kommentarer:

  1. Åh vad kul det är att se andras bilder, och då ser man också små godbitar man missade ;o)
    Önskar dig en riktigt underbar helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Inspirerande butiker =)

    ha en toppenhelg. Kram Pirre

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder!!!!!
    Haha...jag var med, du glömde mig på listan!
    Ha en fin helg.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Åh så vårigt och fint! :)...jag måste ta och våra till det lite hemma nu känner jag!:) Trevlig helg!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...