måndag 4 april 2011

Balkonginspiration på Nordiska trädgårdar 2011


Såg ni balkong-montrarna på trädgårdsmässan?

 

Jag stod där länge, länge och tittade...


ju längre man stod, desto fler detaljer upptäckte man...


Kan det här vara genomförbart på er balkong?


sekelskiftes - balkongen...


snart är grillsäsongen här...gaaaahhhh!


en färgglad balkong!


Här är vinnar-balkongen....så vackert så man storknar...

Vackert är det ute nu i skrivande stund också,äntligen känner man att solen värmer för första gången, snart är snön och kylan ett minne blott....så nu måste jag faktiskt skynda mig, jag har frön att sätta!

So long!

Nu kan utelivet börja!

xxxEijaxxx

12 kommentarer:

  1. Tack för att du visar så ljuvliga bilder!!!!
    Den bilden som vann,,, jösses så fint!!!!!
    Så vill jag också ha!!!!!
    Får jag låna den bilden av dej????
    Om jag uppger vad den kommer ifrån!

    Önskar dej en fin Ny vecka!

    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  2. Hallojsan1

    Vinnarbalkongen var en klar favorit även för mig! Snacka om medelhavskänsla!!

    ha det gott! Kramis Sanne

    SvaraRadera
  3. Vinnarbalkongen var ju bara så himla snygg .En klar favorit hos mej bara så himla läcker.Önskar dej en skön kväll.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Oj så mycket fint!! Kan tro att det tog länge att ta sig igenom allt.. många härliga detaljer!!

    SvaraRadera
  5. Å hjärtat dunkar. Jag får en särsild känsla i magen när jag ser sådant vackert! Grönska och blickfång av olika slag. GILLAR!
    Kram Jessika

    SvaraRadera
  6. Underbart ljuvligt....
    tack för inspirationen
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  7. Å gud, man blir alldeles varm och hagalen, tack för att du visar oss alla dessa bilder, jag måste titta flera gånger, bara den gröna dörren, puh....

    SvaraRadera
  8. Guuuud såååå ljuvligt!!!!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  9. Verkligen vackra bilder. Det finns inga gränser för vad man kan göra med sin balkong.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  10. Åh tack för alla bilder och inspiration!
    Ha en riktigt fin tisdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  11. Tack för att vi har fått följa med på din fantastiska resa !! - Man blir alldeles mållös av allt det vackra . - Förstår att det tar ett tag att kunna ta in allt...
    Kan gissa att du hade många fina saker med dej hem :) !
    Kram/ Anneli

    SvaraRadera
  12. Åh, underbart! Ska komma ihåg all inspiration du lagt ut så jag kan titta tillbaka när jag behöver inspireras senare! :) Just nu vill jag ha penseer!!!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...