onsdag 14 november 2012

Lite renlighet från badrummet på norrfrid









I brist på bra fotoljus körde jag idag hem till norrfrid på lunchen, sprang en runda genom gårdsbutiken och plockade famnen full med varor. 

Snabb som en iller ilade jag till badrummet, ställde varorna på kommoden, tog några steg tillbaka, rättade till detaljerna och knäppte bilder. Måste ju få in nya varorna till webshopen såklart!

För nu har jag fått hem de finaste handdukarna, badrumsset i betong med tvålkopp, toaborste, tvålbehållare och tandborstmugg, nya skönhetsprodukter från Lilla Bruket, de helt ljuvliga Happy lights ljusslingorna mm. mm.

Så snygga så jag tror jag behåller ett set själv! Betong blir så häftigt rått och stramt mot det ljuva...

Lägger in dessa varteftersom i webshopen, håll utkik!

xxx

Än finns det tid till att gilla norrfrid gårdsbutik på facebook, utlottning av presentkortet på 300 kr fortsätter till imorgon kväll då jag annonserar vinnaren på Facebook

Lycka till!

12 kommentarer:

  1. Hi hi - kan se framför mig hur du kör med bredsladd i kurvorna, och när du ivrigt springer in i huset så fullkomligt ryker det från däcken.
    Åhhh, så fint det är. Det är så himla snyggt med din nya header också, för att inte tala om webshopen.
    Hoppas du får riktigt mycket köpsugna kunder i helgen :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag bliver sdå imponerad av Ert fina badrum. Superhäftigt tycker jag.
    Lycka till i helgen nu med mycket kunder. Jag skulle själv åkt till Wiolas Romantiska i Östra Husby
    men tyvärr kommer jag inte dit denna helg, men dit skall jag.
    Till Dig lilla gumman är det lite för lång väg.
    Men lycka till nu önsksar jag dig och ditt fina här.

    SvaraRadera
  3. Like ! <3
    Ser så härligt & charmigt ut i ditt badrum ! ;)
    Må så gott & försök att ta det lugnt...hehe
    Kram Anki

    SvaraRadera
  4. Fy helsike Eija så läckert och vackert badrum!! Och bollslingan blev ju bara så kontrastfyllt ursnyggt!!!! Mari.

    SvaraRadera
  5. ÅH.... Det är helt enkelt supersnyggt!!!....med allt och bollslingen är som pricken över i:et! Tokgillar! :) Kram

    SvaraRadera
  6. Men herrre je vad du bor fint. Jag blir faktiskt lite avundsjuk. Tänk om man fick bo sådär fint. Avundas även din driftighet. Hundra järn i elden samtidigt. Om jag ens hade hälften av den så skulle jag vara nöjd. :)
    Slit inte ihjäl dig bara!

    MVH Carolina

    SvaraRadera
  7. Denna vackra toalett är ju en historia för sig...suuuuck.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  8. åååå vilket badrum....vill ha......vilken nyans å färg är det på panelen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Panelen är målad med Ottossons linoljefärg "vetegrå" blandad med vitt i olika nyanser.

      Radera
    2. tack!jätte fint.....

      Radera
  9. Vackert Eija!Bra att jag blev tipsad om denna blogg för det är mycket gott för ögat.Trevlig helg!

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...