måndag 12 november 2012

Utlottning...


...av presentkort med värde 300 kr pågår fortfarande i dagarna tre, med den kan du handla i norrfrid gårdsbutik eller webshopen för er som bor långväga! Ni ser hur mycket smått och gott det finns bara i gamla kammaren, dit husfolket flyttade förr under sommartid för att få sova svalt....

Presentkortet lottas ut bland er Facebook-gillare...nu är ni på god väg att bli 700! Tusen tack så och skoj tycker jag! HÄR trycker DU om du också vill gilla!

På kvällen den 15:e november presenteras vinnaren på norrfrids facebook...

9 kommentarer:

  1. oj oj så mycket vackert..och vilket underbart rum..golvet ser så läckert såpat ut..låter så härligt att kunna byta sovrum efter årstid;))

    Vidakramkram

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt så mycket fint du har i butiken! Synd att det inte är här i närheten... Men nu har jag varit inne och gillat butiken på Facebook. Håller tummarna...

    Novemberhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Du är alldeles för långt borta för ett besök tyvärr =(
    Har gillat på fejan och håller tummarna för att just jag ska vinna så jag kan köpa något riktigt fint till jul =)
    Kram Annica

    SvaraRadera
  4. Hei Eija ;)
    Muistan jostain joskus lukeneeni että kirjoittaa voi myös suomeksi ?Tuo ruotsin kielen taito on jo vähän hukassa . Aina luen koskaan en ennen ole kommentoinut , no parempi myöhään kun ei milloinkaan ;D
    Talonne lumoava , sekä vanha että uusi , ja se uuden portaikko ah , kauppa on myös tunnelmallinen ja täynnä ihanaa . Harmi että asun suomen puolella, on vähän pitkä matka ostoksille .
    Kaikkea ihAnaa ja hyvää sinne

    Terveisin Maarit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hei Maarit! Ja aivan oikein, tokihan voitte myös kommentoida täällä suomen kielellä! On erittäin mukavaa saada harjoitella omaa äidinkieltään, kunn joskus tuntuu että se on vähän ruostumaisillaan ja rempallaan!

      Kiitos sinulle kannustuksestasi. Ehkä joskus innostutte lomareissulle tänne ruotsin poulelle, olenhan hiukan täällä jo vihjaillut että norrfridissä pian on myös yöpymismahdollisuudet kaupan lisäksi!

      Kaikkea hyvää sinulle,
      Eija

      Radera
  5. Vart försvann min kommentar till söndagens blogginlägg? Skrev nog inget dåligt och i början syntes det men senare har jag ej sett skymten av det. Vill gärna kommentera men ej bli ratad som jag nu känner mig, hoppas det är något tekniskt bara.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Eva!
      Måste bara säga att jag aldrig tar bort några kommentarer på denna blogg, uppskattar varenda ord som ni läsare lägger er tid på att skriva, tycker att det är viktigt att både det bra och mindre bra åsikterna kommer fram. Det måste isåfall vara något annat problem på bloggen. Finns det någon annan som upplevt samma problem, att kommentaren försvinner?

      Radera
  6. Hej igen kära bloggerska:-) Tack för personligt svar på min fråga det värmer i novemberrusket!Din blogg är så fin och som jag skrev i min första kommentar som försvann så är jag förtjust i lantlig rustik shabby chic inredning även fast jag bor i en liten hyres fyra i en småstad.Att få känslan att ha varit och mjölkat kon själv fastän mjölken kommer hem i tetrapak från en butik.Roligt att blanda vitt,grått,brunt och gammalt man hittar hemma hos pappa sin med nyinköp gör att få hemmet så mysigt som möjligt.Är från landet och det lantliga i blodet,dock lite småurbant med tavlor med städerna LA o NYs välkända adresser på men hall o kök lantligt jämte snart mer sovrummet med.Kram och tack för svaret:-)

    SvaraRadera
  7. Oj! så mycket fint det fanns att se här, hit tittar jag in fler gånger. Kram Hatty

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...