fredag 2 november 2012

Jul i gårdsbutiken


Hej alla vänner där ute i fredagen!

En snabb hälsning sedan en dykning ner till min källarvärld, där pågår julförberedelserna för fullt som ni ser....idag har jag gårdsbutiken öppen mellan 11-18, nu har vi nämligen utökat öppettiderna även till fredagar, året om!

Är så glad över att jag kunde stuva om arbetstiderna på mitt lönejobb så att jag kan pyssla om gårdsbutiken, förutom det roligaste - pyntandet- följer det med en hel del papper som behöver ordnas med. Bara att sätta igång då....

Och så vill jag hälsa alla kunder hjärtligt välkomna till norrfrid gårdsbutik som nu är till brädden fylld med ljusslingor, adventsstjärnor, adventsstakar, julblommor, pepparkakor, julskorpor och glögg! Mums!

P.S ni har väl sett att ni har chansen att vinna ett presentkort på 300 kr att användas i butiken eller i webshopen, genom att gilla oss HÄR....

11 kommentarer:

  1. ÅH, blev ju riktigt julmysigt med de fina kuddarna där och mjölsäcken oxå! Nu behöver man lite mys i det här tråkiga vädret! :) Julrosor är underbara! Hoppas du får många besökare i helgen! Kram

    SvaraRadera
  2. Men oj vad mysigt det ser ut. Fick jul feeling! :)

    SvaraRadera
  3. Det är underbart fint och headern är helt fantastisk.
    Eija, Eija - du är otrolig.
    Ska hälsa till dig och Lisbeth från Tommy och Birgitta (min morbror vet du...) Jag var hos dem en snabbis igår.
    Nu ska jag sätta mig i bilen snart, men trevlig helg!
    Kram från Mia

    SvaraRadera
  4. Det verkar vara full rulle på gång i butiken! Ha en skön helg!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  5. man bliver lite lustig att titta in hos Dig, Det
    är ju underbart så duktig Du är.
    Man önskar man bodde nämre Di och detta underbars ställe.
    ha en fin helg önskar jag Dig.

    SvaraRadera
  6. Men du så snygg header du gjort! Superfin! :) Tackar Mia ovan för hälsning oxå! :)

    SvaraRadera
  7. Hej, vilken trevlig och fin hemsida du har. Råkade komma in här.Jag är nyägare av två Ryaull och fann din sida mycket intressant. Kanske jag kan få råd av dig ngn gång. Jag har precis börjat med ett fårskinn med garvning osv, många metoder finns det, så jag får väl se hur detta blir.
    Än en gång, en jättetrevlig sida.
    Vänligen
    Nettan
    http://nettanscorner.webs.com

    SvaraRadera
  8. Ojojoj,såååå mysigt du har det i din butik,önskar bara att det inte var så långt...;)))

    Ha en toppenhelg nu..

    KRAAAAM!!!

    SvaraRadera
  9. Doftar julstämning lång väg :)! Ha en skön helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Härligt med julstök! Önskar dig en fin Allhelgonahelg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  11. God morgon på dog denna söndagen Eija ! :)

    Tänk så härligt att få gå ner och pyssla om sin lilla butik.
    Drömmen som blev sann....
    Härligt!

    Så fina bilder ! Gillar allt vad jag ser hoa dic. Och kommer att handla nått när vi blir klara. Gillar kontraster till det vita som vi har....

    Jag har fortvarande inte vågat ge mig på linoljefärg. Men har en gammal skåp som ska få det på sig.
    den ska fungera som hallskåp först och sen till köket.

    Ha nu en fin söndag och kommande veckan!.

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...