torsdag 5 april 2012

TUPPFJÄDRAR


Idag blir det en stund på jobbet, för att sedan äntligen ha några lediga påskdagar. Har jag hunnit påskpynta? Neeeej vet inte ens var lådan med påsksakerna ligger i huset. Tror vi ska pynta lite pappägg barnen och jag ikväll! Av tuppfjädrar och lite lim kan man göra mycket....

Så är livet ibland, hektiskt, anledningen till det tänkte jag berätta om i nästa inlägg....

Tills dess vill jag önska er alla

En riktigt GLAD PÅSK med många skratt, lediga stunder och mängder med chokladägg!

xxxEijaxxx


P.S Mjölsäcken har jag beställt av goa Lena.

18 kommentarer:

  1. Detsamma till dej... en riktigt avkopplande och glad påsk!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Här är en till som inte hunnit få fram nåt påskigt eller saknat inspiration helt, kul att se "min" säck med på bild ;o)
    Ha en riktigt mysig påsk!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. Ja livet rullar på i hundra knyck ibland, utan uppehåll.
    Riset är superfint, är säker på att du fixar fina saker ikväll också!

    Glad Påskkram!

    SvaraRadera
  4. Åh, så snyggt med riktiga fjädrar!
    Glad Påsk:))
    //Cicki

    SvaraRadera
  5. Pga köksrenovering så är det inte mycket påskpynt här heller & lär nog inte bli heller...
    Ha en underbar skärtorsdag & påsk !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  6. Glad påsk på dig du duktiga! :)

    SvaraRadera
  7. Åh vilken vacker påskbukett med fina fjädrar i den gamla flaskan, snyggt på verandan! Man kan inte hinna allt, påsken är en bra helg, egentligen inga måsten, nu har du pyntat tillräckligt!;)

    Jag förstår att de som barn vill försöka hålla på "pysseltraditionerna" och framför allt, TRADTIONERNA vid liv men just sånt pyssel har jag aldrig gillat, inte ens som barn, ha,ha.. jag gillade genvägar även då;)

    Ägg i kokande vatten med rödlöksskal är snabbt pyssel ala Mari;)

    En riktigt GLAD PÅSK önskas alla tvåbenta och fyrbenta på Norrfrid från oss alla på Nordingården!

    SvaraRadera
  8. Några påskägg och så det riset, sen har du påskfint.
    Jag tror det är något positivt med det hektiska, tror
    det händet mycket roligt hos dig nu.
    Glad påskkram
    AnnaMaria
    Ps, har hämtat paketet, så fin kudde. Och tack goa du
    för att du gjorde så fin mörkröd färg.

    SvaraRadera
  9. Inte behövs det så mycket påskpynt nu när vi har ljuset som återkommit. Räcker gott med lite fjädrar.
    Ha en riktigt härlig påsk!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  10. Såå fint du gjort därute på farstukvisten! ..och mjölsäcken är supersnygg! Ha en fin helg! Vi hörs eller ses! Kram :)

    SvaraRadera
  11. Ibland blir det inte pynta av, inte blivit det hos mig heller :) Oftast blir det bättre med ett litet fint ris och några påskägg och lite liljor. Enklast är bäst.

    Glad påsk!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  12. Ha en underbart härlig Påsk!

    Glad Påsk!
    Kramar Marianne

    SvaraRadera
  13. Samma. Här inget pynt n men imorgon blir det lite pynta och mest vila. Är tokförkyld!
    Glad påsk/kram marina

    SvaraRadera
  14. Glad påsk och ha en underbar helg!

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  15. Vi har också "hemkört" i påskriset! Super snyggt!!!
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  16. Go och gla påska till dig!! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  17. Ha en Skön och Härlig Påskhelg!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Så snyggt! Önskar dig en fin påskhelg. Kram Johanna

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...