onsdag 20 oktober 2010

Fotokurs


Eftersom min dotter så gärna vill bli duktigare på foto har vi hoppat på en fotokurs


Mamma hennes vill förstås också bli bättre fotograf!
Trevligt att göra något tillsammans, bara hon och jag, som en mor och dotter grej...


Ikväll har vi gjort första läxan. Att sluta fota med autoläget är inte lätt....


Av hundra bilder blev dessa någorlunda skarpa. Dessutom sänkte sig mörkret ganska tidigt som ni ser!

Vi får se om kursen ger resultat, ska rapportera fortlöpande om våra framsteg här på bloggen.

Välkommen på vår fotoresa!

xxxEijaxxx

5 kommentarer:

  1. Hej
    VAd roligt att ni gör något ihop! Jag vill oxå gå en fotokurs men fanns ingen i närheten..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Hej! Går ni också på fotokurs? Ikväll var jag på min. Det var andra gången av fyra. Det är verkligen kul. Ha det bra! Ing-Mari

    SvaraRadera
  3. Ååå va roligt det låter..:) Att göra saker tillsammans med sina barn är ju så mysigt..Ha en riktigt härlig dag...Kram/Annelie

    SvaraRadera
  4. Va kul! Det skulle jag oxå behöva men jag har nog lite dåligt tålamod..jag gör och lär mig..men för att våga skruva lite mer på "rattarna" på kameran skulle jag behöva lära mig. Härliga bilder ni fått till! ..och fina vantar! :)

    SvaraRadera
  5. HÅller helt med ang. kommentaren om kläderna hos mig! Jag har oxå köpt några enstaka plagg från Gudrun som jag vet att jag kommer att gilla huur länge som helst. Jag skulle oxå gärna ha kläder från Ewa i Walla :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...