lördag 23 oktober 2010

Bohemian Chic


I natt verkar inte sömnen komma


är det fullmåne, tro?


sitter vid min skärm och tankar inspiration från Sköna Hem...


här bor det säkert en konstnärssjäl!


färger, färger, massor av härliga färger...


härligt förfärligt, lägg märke till de uppstoppade fåglarna här och var som jag älskar!


bohemian chic med hundar...


den inspirerande arbetshörnan...ett kreativt kaos!

Nu måste väl sömnen ändå komma...tunga ögonlock...

God natt sov så gott alla...

xxxEijaxxx




5 kommentarer:

  1. Härligt omfamnande och kreativa miljöer!
    Jag tycker dina djur (de uppstoppade tänker jag på nu) är väldigt vackra på bild men är det inte lite otäckt att ha döda djur omkring sig i rummen?

    SvaraRadera
  2. Jag älskar det svartvitrutiga golvet!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Ja, många tycker att uppstoppade djur är snygga på bild men vill inte ha dem hemma hos sig.
    Jag tycker att speciellt fåglar ger en härlig känsla av förra sekelskiftet, stilen som ligger mej varmt om hjärtat. De passar speciellt bra i detta hus, ofta är de enormt stora och kräver utrymme. Här finns detta utrymme! Och nej, de är inte otäcka, går tvärtom ofta förbi dem och stryker handen över fjäderdräkten...de känns hemtrevliga! Nej det finns saker som är mycket mer otäcka i huset...när man är ensam och mörkret sänker sig...dessa knarr och knäppningar, då sätts fantasin igång...
    Detta kan bli ett inlägg till Halloween snart, ha ha!

    SvaraRadera
  4. Norrfrid kommmer snart förvandlas till en skräck-blogg! Woahaha...
    Det är en grym idé faktiskt men jag är verkligen lättskrämd, du får lova att ta det lite lugnt. ; )

    Det var fint att höra att du är vän även med dina uppstoppade djur, det känns genast lite mysigare.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...