torsdag 21 oktober 2010

Drömmarnas stall


Kände sent ikväll att någonting saknades...kom då på att jag lämnat bloggen helt åt sitt öde idag...

ja, jag kan inte låta bli att lägga in en snabb hälsning!



Hittade dessa bilder på nätet och blev så inspirerad av denna stallinredning.
Inte av krukorna eller blommorna, eller ens kuddarna,
utan av själva hästboxarna...

Tänk om våran ladugård där kossorna har bott tidigare kunde förvandlas till något sådant...

Här skulle hästarna må gott...

Vips så åkte bilderna i min inspirationsmapp.

Passar på att redan nu önska alla er söta bloggare en trevlig helg!!!

xxxEijaxxx

5 kommentarer:

  1. Hej! Ja, det verkar ju vara mycket praktiskt med ett sånt stall, haha. Jag tror faktiskt att jag föredrar mitt eget, men det är ju fint med allt vitt. Ha en trevlig kväll! Ing-Mari

    SvaraRadera
  2. Oj, så underbart stall! Superfint! Där skulle jag själv kunna bo! :) Ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Oj, såå fint du !
    Ja , tänk om det kunde se ut så där hos oss också ... på våran gård har det bott tre kor en gång i världen ...

    Drömma kan man ju alltid =)

    Ha en toppen helg !
    Kram Sussi O

    SvaraRadera
  4. Du rara kvinna där i Ångermanland någonstans, TACK för Din goa kommentar hos mig för hundra år sedan. Tiden tiden tiden... ja Du vet! Stallet är FANTASTISKT och det sinnligaste jag sett ever!

    Nu skall jag tassa vidare hos Dig för att se vad jag har missat, och jag har raggsockarna på mig, för det är skitkallt idag (även här i skåneland).

    P & L

    Agntea

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...