söndag 17 november 2013

S*T*A*R*S


Pustar ut här efter min arbetsvecka på Norrfrid. Vi har haft min dotter som PRAO så då har mor och dotter sett till att verkligen få något gjort i huset....

Och det har vi gjort! Duktiga S har bakat saffranskakor och pepparkaksmuffins, vi hade fiket i salen öppen på lördagen, vi har packat upp, prissatt, stylat med stjärnor, ljusslingor och annat julpynt,fotat och lagt in varor i webshopen. Vi har bäddat sängar, strykit och vikt tvätt och dammsugit. Vi har tränat vår engelska då vi hade övernattande britter på besök. Så roligt men man märker att språket blir knackigare när man inte varit utomlands på åratal....

Så nu väntar några dagar hemmavid. Då ska jag tassa runt i mjukisbyxor och raggsockor så ofta jag kan utöver lite bokföring och diverse gårdssysslor.

Have a nice week my friends!

Eija

5 kommentarer:

  1. Vacker bild! Det verkar som ni fått en hel del gjort!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut en av de mest produktiva veckorna på länge Regina! Kul att höra från dig! Får nog gå in hos dig och se vad du pysslat med senaste tiden! Hörs!

      Radera
  2. Ser jättefint ut och det låter verkligen som ni haft en kanonbra vecka! Härligt att få lite hjälp och få både det ena och det andra gjort med sällskap! :)

    SvaraRadera
  3. Sällskap är aldrig fel, allt blir så mycket roligare då det vet vi juh ;)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...