fredag 8 november 2013

Jul på Norrfrid


Ääääntligen fredag säger ni alla efter en hektisk arbetsvecka! Nog är det skönt med helgen, det tycker jag också då jag får tillbringa den i min kära gårdsbutik och B&B! I skrivande stund har sovgästerna anlänt och installerat sig i salen, där jag hör ett trivsamt sorl från stillsamma diskussioner....

Salen har fått tillökning av massor av extra stolar och bord då vi imorgon lördag ska ha Norrfrids julcafé här.Imorgon är det nämligen JUL PÅ NORRFRID och vi ser fram emot massor av glada hantverkare som ska stå på gårdsplan och sälja sina alster och naturligtvis hoppas vi också på massor av nyfikna besökare till vår marknad och gårdsbutiken mellan 11-15!

Kanske vi ses på Norrfrid imorgon?

7 kommentarer:

  1. Sååå mysigt, kan tänka mig att ni kommer att ha fullt hus då ni ska ha julcafe i helgen !! Fota och visa oss som inte kan komma..duktiga du, jag beundrar dig att du hinner med allt..Kraaam Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anette! Helgen har varit otroligt rolig och Norrfrid välbesökt! Är så glad att det kom så många! Sak snar göra ett inlägg om julmarknaden, ska bara hitta lite bilder hos vänner för själv hann jag inte fota alls :) Ha det gott!

      Radera
  2. Men jösses vad mysigt! Finns det något som ger bättre julstämmning så här i förjulstid, än en julmarknad i gammaldags miljö? Synd man bor så långt bort. / Therese

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev så glad när en besökare utbrast att hon inte har haft någon julfeeling ännu men efter att ha besökt Norrfrid infann sig precis den rätta känslan och stämningen! Tack Therese för dina ord!

      Radera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...