lördag 1 september 2012

COLDPLAY






Sonen och jag har varit ute på en liten musiktripp, då bådas favoritband COLDPLAY uppträdde på Stadion. Ingen kunde ha varit besviken efter den showen, det var ljus, fyrverkerier, confetti och allsång så det stod härliga till i sisådär två timmar!!!

Sonen har själv sytt sin Coldplay-jacka i syslöjden under vårterminen....vad tycks, visst är han duktig? 

Chris Martin i coldplay-jacka

Nya svarta converse blev det också från resan, mina gamla vita dojjor har jag haft i två år så de var rejält utslitna.

Och så träffade jag den HÄR tjejen också i förbifarten....vilket kök hon med sin man fått till! Jag storknade...ni måste bara kika in på hennes blogg... 

6 kommentarer:

  1. I love Coldplay! Who is the beautiful boy in the pictures? Your son? Congrats!
    ;)

    SvaraRadera
  2. Kul att ni fick en härlig konsert ! :) Det var så roligt att få träffa dig (& din son). Puffen & leveransen är jag verkligen nöjd med !
    Ha en härlig helg !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Hej Eija!
    Vilken cooool jacka och vilken cooool kille,,så kreativ och duktig han är som sytt jackan.
    så snyggggggg!!!
    Kul att man kan göra saker tillsammans,,
    Ha en fin Helg
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Först trodde jag det var en reklambild med en snygg modell! Hans Cold-play jacka är också snygg, glädjande att det finns textillärare som bejakar elevernas egna kreativa idéer. Verkligen duktigt gjort.
    Häftigt att gå på show med sin son. Du är säkert jättestolt över honom Eija!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  5. Egentid med stora sonen är guld värd....och på bästa konserten också, Eija det kan inte bli bättre än så här! ❤

    SvaraRadera
  6. Wow så duktig han är! Nu blir jag impad! Häftig jacka! Låter som en superkul koncert! Nu ska jag kolla in bloggerskan du träffat! :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...