onsdag 18 december 2013

Luuuugn och fin


Kikar in här idag lite kort med en instagrambild på Amanda på Norrfrids veranda. Hon följer ibland med mig till butiken för lite sällskap och för att hon ska hålla räven borta då hönsen går fritt ute. 

Verandan är julig och fin liksom hela gårdsbutiken som nu är till bredden fylld med julpynt och julklappar!

Vi är många nu som springer runt i olika ärenden för att få till den där underbara perfekta julbilden vi har i huvudet och vill fylla förväntningar som de flesta av oss har mer eller mindre. Glöm nu bara inte att andas och njuta också mellan julskinka och julklappsinslagning!

P.S På Instagram uppdaterar jag ofta som @norrfridseija. Kanske vi ses där?!

6 kommentarer:

  1. Mysigt! Ja tänk att man alltid har en bild i huvet på hur man vill ha! Ibland bra, ibland dåligt! Ibland blir det bäst när det bara blir som det blir...inga förväntningar som inte infrias! :) Vi ses!

    SvaraRadera
  2. Härligt med en lugn Jul,jag försöker att ta det lite som det kommer men lite plandering blir det allt!
    Önskar dej en fin Kväll
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  3. Vilken perfekt vakt :) Ja, det gäller att hålla sig på en nivå så att man håller och orkar. Att slita ut sig för att få jul att ju så onödigt. Det ska vara kul! Tack för din kommentar hos mig. Jag håller med! Man blir verkligen stolt över alla duktiga människor som finns här. Helt fantastiskt. Ha en fin vecka! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Härligt. Jag finns också på Instagram. Ska leta upp dig!
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  5. Vill önska en riktigt God Jul!

    Kram från Helen

    SvaraRadera
  6. God Jul till dig och kraaaam!:)))

    Kråke

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...