tisdag 8 februari 2011

Kusinen



Tusen tack för era roliga kommentarer - förra inlägget blev som den värsta deckare och satte igång era resonemang och gissningar! Har inte fått fast den skyldige ännu men jag har mina misstankar!

Tur i oturen är att vi har ett rådjurshuvud till, och för att vara på den säkra sidan spikade jag fast kusinen med en stor spik på nästan tre meters höjd i gästrummet utom räckhåll för våra gullepluttar (fast vem kunde tro att en hundkäft kunde dra ner ett rådjurshuvud fastspikad två meter upp på väggen).

Tar de Rudolfs kusin ner därifrån, ja då blir det Blocket nästa till högstbjudande...

xxxEijaxxx

9 kommentarer:

  1. Stackars lilla Rudolf. Hoppas kusinen klarar sig nu. Ha en fin fin dag/Gela

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ja det ska nog hålla 3 meter låter lite väl högt..
    ha en skön skön dag här skiner äntligen solen,
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Ja men då tar jag nog fårvallaren eller kanske jättebebisen om de hamnar på Blocket! (skojar bara). Fråga kusinen, han vet nog!/Kramen

    SvaraRadera
  4. Oj oj oj Eija, du har väl inte lämnat pallen kvar som du använde för att nå upp när du skulle sätta upp kusinen?? Avståndet uppifrån pallen till kusinen ser inte tillräckligt högt ut;-)

    Jaadu sicka kluriga vovvar.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  5. Haha...kusinen från landet!:) Tur att det fanns plats så högt upp på väggen! Nu borde det va lugnt! :)

    SvaraRadera
  6. Hahaha....ja, där borde han sitta säkert, kusinen från landet!
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  7. Jag vill absolut se din min när du en vacker dag kommer hem och kusinen Petter ligger på golvet bland sovande hundar...

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  8. Men oj då!!!! Så det kan gå. Hoppas den här får sitta i fred.
    Ha en fin dag.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  9. hihi hoppas han sitter säkrare ;o)
    Ha en finfin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...