onsdag 12 december 2012

rue magazine


Har ni upptäckt nätmagasinet rue magazine ännu? I senaste numret HÄR hittar ni ett helt underbart lantgårdsreportage med får, höns och lamor på en gård i julskrud. Jag vet inte hur det är med er men mitt hjärta smälter alltid vid sådant här- när det är landet på riktigt och inte bara lantlig inredning som en kuliss - kika på reportaget allra längst bak i tidningen vet jag....

xxx

Min laptop har varit på lagning pga att den vägrar säkerhetskopiera. Och har man alla sina bilder samt bokföring i den vågar man inte chansa...Nu hoppas jag att felet är åtgärdat så att vi återigen kan blogga som vanligt. Inte bara tidsbristen som gjort att det blivit glesare mellan inläggen här med andra ord....

Nu lite TV-tittande vilket jag inte unnat mej på evigheter...bara slappa och zappa. Sköööönt!

7 kommentarer:

  1. Ååååå så nydelig bilde, så skjønne sauer ! Ønsker deg en god kveld !

    SvaraRadera
  2. Åh lamor! Måste kolla in det reportaget, har alltid velat ha en lama-bebis :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hello Eija! The magazine is beautiful! I hope your pc will work again! I wish you a wonderful time and a very merry christmas with your family, friends and pets! With love, Geli

    SvaraRadera
  4. Så mysigt! det måste jag kolla! :) Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt,måste kika på detta,och slappa på det behöver man ibland.
    Kram
    Ninni

    SvaraRadera
  6. Jag går dagligen in på din blogg och tittar om du har skrivit eller lagt upp några härliga bilder. Vill absolut inte "missa" att se ett inlägg.
    Förstår att du har mycket på agendan, så lite TV tittande är du värd!

    Ha en härlig Lucia!
    Mvh Carolina.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...