söndag 6 november 2011

Hos lillasyster


Så här välkomnas man in till lillasyster...


Utanför lillasyster ser det så här mysigt ut....nej, någon lillasyster har jag inte även om jag alltid önskat mig en!

Här står jag framför Butik Lilla Syster i Tjäll strax utanför Sollefteå. Där finns mycket och allt för den inredningssugne...men det bästa är att bara slå sig ner på den ljuvliga glasverandan, dricka kaffe med bakverk och...


prata en massa inredning och annat med den här damen, mycket vacker och välklädd dagen till ära...
Det känns som att vi känt varann mycket längre än sedan sommaren...


Vi hade sällskap även av en annan lurvig sötnos...

Tack vännen för en mycket skojig utflykt som vi måste göra om snart!

xxxEijaxxx

12 kommentarer:

  1. Vilken snygg väst din kära "syster" har på sig! Jag blir så avundsjuk!!!!!

    SvaraRadera
  2. Så charmigt det ser ut, där på förstu'kvisten.
    Ha en fin söndagkväll!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder och personen på den är så karismatisk!

    Ha en fin vecka nu! ;)

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  4. Hej och tack själv! Det var jättetrevligt! Ja, vi fick ju sällskap oxå :) Tiden gick verkligen fort!..håller med om att det känns som om man känner varann sen mycket längre tillbaks så det är nog så att man lär känna varann ganska bra via bloggarna innan man väl träffas på riktigt! Det här måste vi göra om! :) Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tyckte väl att det var något bekant över den söta tjejen!
    Kan förstå att ni är lite "systeraktiga" det syns redan på den fina västen.
    Önskar dig en bra start på veckan.
    Varm kram
    /Cia

    SvaraRadera
  6. Verkar vara en jättemysig butik...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Nej men se där, vår vän L i egen hög person=) Sån snygg väst hon hade! Vilken trevlig dag ni haft och den butiken skulle ma ju vilja bo i, vilket entre, så vackert!! Mari.

    SvaraRadera
  8. ...glömde ju säga, vilken gosig vovve där i soffan!

    SvaraRadera
  9. Va fint det var där, synd det är långt bort för min del annars hade jag gärna tagit mig dit. Jättemysigt!

    SvaraRadera
  10. Hej
    så vackert och härlig butik och en söt goding:)
    hade 2 st Bichoner förr....
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  11. Vilken trevlig utflykt! Kul när man hittar likasinnade och en och annan liten goding också...det ser ut som hunden gillar sällskap också=)

    Ha en fin ny vecka!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  12. Roligt med såna släktingar:) Och låt så mysigt! Jag måste också hitta mig en lilla syster som bjuder söndagskaffe...

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...