måndag 10 januari 2011

Vardag idag...


Väcktes ni av en sådan här imorse?


Det gjorde jag, och det kändes brutalt att vakna till vardagslunket igen...

men se där vad är det som skymtar bakom bergen?


Solen visar sig, för första gången på evigheter! Nu känns allt plötsligt mycket lättare!

Hoppas solen skiner på er också därute!

Vill passa på här och nu att hälsa alla nya följare hjärtligt välkomna hit! Det är så roligt att ni vill följa vår vardag! Vill tacka så mycket för alla fina kommentarer och all uppmärksamhet som ni gett mig senaste dagarna! Sådant värmer i hjärtat ska ni veta, jag läser varenda ord ni skriver och försöker besöka alla er nya också. Har redan hittat flera nya intressanta bloggar...

Tusen tack alla ni fina!

xxxEijaxxx

10 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk utsikt! Och med en strimma sol. Helt underbart vackert.
    Och nej jag vaknade inte till en sådan tingest, jag hörde den inte i morse......som tur var hade jag inte någon tid att passa....men så började min måndag!
    Agneta kramn

    SvaraRadera
  2. Vilken superfin gammal stol! Ja, en sån väckare har jag med som min mamma haft fast jag använder den inte!:) Multråberget är verkligen vackert och särskilt med lite sol på! Underbart att det är soligt och klart idag! Ha det bra!:)

    SvaraRadera
  3. Jag är lyckligt lottad, jag vaknar aldrig till någon hemsk påminnelse om att det är vardag : )

    Jobbar man natt så är det naturligt med sovmornar. Kan man dessutom jobba många nätter i sträck på ett bräde, ja då slipper man lämna hemmet sen på många dagar.

    Härligt med sol, så efterlängtad! Även här har den orkat kika fram över brygghustaket :)

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra bilder! Själv tycker jag det är rätt skönt när vardagen börjar igen.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Jajamensan, uppe i ottan var jag!
    Har visserligen varit inne och jobbat i mellandagarna också, men i morse var det trögt vill jag lova..
    Oerhört vackra bilder du visar, nu ÄR våren på G!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Jag är ju lite knäpp för jag tycker det är ganska när allt är som vanligt igen , har knappt vetat vilken dag det varit.
    Vilken underbar utsikt , som terapi att bara titta på den kan jag tänka mig.

    Kram Bettan !

    SvaraRadera
  7. Hej min vän!
    Vilka fina bilder!!!!!
    Ja du här har solen också skinit idag!!!!
    Och med ens blir allt lite gladare!!!
    Ha en fin Kväll!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  8. Hej igen!

    Jag läste i tidigare inlägg att du har tackor som (ska, har) lammat...Du förstår kanske vad jag ska fråga :)

    Har du lust att möjligtvis vilja sälja några och iså fall enbart tackor.
    Du kan ju fundera på det.

    Underbar foton du visar!
    Ha det gott!
    MVH/Sofia

    SvaraRadera
  9. Nej jag är lyckligt lottad .Men i morron är det min tur.Underbara bilder bara så fina.Ja idag har solen lyst upp denna måndag en stund.Ha en fin kväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  10. Vet du, just precis en sådan väckarklocka plockade jag ur min farmors gömmor härom året! Tycker den är så läcker, fast för tillfället ligger den nerpackad tillsammans med ett gäng andra gamla väckarklockor, i väntan på att det ska komma upp en hylla där de kan stå.

    Utsikten hos dig är vidunderlig! Makalöst att man kan bo så fint!

    Hoppas veckan har startat bra, - må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...