onsdag 17 juli 2013

Toarullehållare





Av en bit rep och en smideskrok kan man om man är påhittig göra en toarullehållare!

Det är smeden Mats som håller kurser i smide på Norrfrid som bankat till kroken och bundit repet till att kunna hålla upp till sex toarullar åt gången. Praktiskt, annorlunda och snyggt!

Vill ni också lära er hur man smider, boka då in er på en fyratimmars kurs som hålls på Norrfrids gårdsplan denna vecka. Anmälan kan ni göra via mail: info@norrfrid.se

P.S toarullehållaren kan ni köpa HÄR

xxxEijaxxx


6 kommentarer:

  1. Det var ju ett bra förslag, har aldrig sett likande heller. Var är alla bloggvänner som brukar kommentera?
    Alla kan väl inte ha Semester i alla fall.
    Ha det så bra, önskar Hajan i allafalöl

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Hajan! Jo det är många som har semester och så är jag inte så flitig själv att kommentera hos andra. Därav tystnaden här tror jag! Ha det gott!

      Radera
  2. Nu är vi hemma !!!
    Tittar in för att tacka för den underbara upplevelsen vi fick på Norrfrid B&B !
    - Längtar redan tillbaka ;) Det var tur att jag köpte en flaska linnevatten så jag kan lukta och drömma mej tillbaka till Andrummet och dom sköna linnelakanen !
    Stor kram och lycka till med allt ♥
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Såå smart å snyggt! :) Nu har jag kikat in i nätbutiken och sett den där oxå!

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för tipset!!! Som jag letat efter ett fint sätt att förvara rullarna!
    och den här bilden kom fram när jag letade efter syltetiketter:)
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...