onsdag 3 oktober 2012

OCTOBER


October and the trees are stripped bare
Of all they wear
What do I care
October
And kingdoms rise
And kingdoms fall
But you go on

När hösten kommer brukar lugnet inta sinnet och mörkret sänka sig över gården...mörka höstnätter innan snön klär in landskapet i ljus vithet....

Mörkret gör att man håller ett lugnare tempo och myser med tända ljus. Går och lägger sig i tid och följer schemat...not. Inte i år. I höst är jag mer upptagen än någonsin. Har så mycket på gång sedan jag startade gårdsbutiken, ja nu har man många trådar att hålla i och mer blir det, ni ska få se. Allt slit kommer att löna sig också det tror jag stenhårt på. För jag lever mer och mer som JAG vill och jobbar mot målet och det är huvudsaken....bara så att ni vet varför jag är alltmer frånvarande hos er med mina kommentarer, hur roligt det än är att kika in hos sina favoritbloggare och hänga på nätet...allt har sin tid.

Vill tacka er såhär för alla de fina och uppmuntrande kommentarerna NI lämnat här hos mig och på facebook. Alltid lika roligt att läsa och begrunda oavsett om ni har blogg eller inte...TACK!

xxxEijaxxx

9 kommentarer:

  1. Tack själv,, jag älskar att läsa din blogg och följa din resa på gården,,
    Ha en fin Höstvecka
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Hej Eija! Du har en otrolig energi, och du har ännu mer på gång? Det är alltid lika roligt att följa dina upptåg här på bloggen. Jag väntar med spänning på nästa inlägg. Ha det bra! Kram Ing-Mari

    SvaraRadera
  3. Hallå där, åh vilken härligt färgsprakande bild med ljungen!!! Jamen självklart, vi föräntar oss inte att se dig bland en massa bloggar, det vore ett tecken på att du inte alls har mycket att göra med butiken;) Man kan inte hinna ALLT men man hinner det man VILL, och då är sååå rätt och gör sååå rätt, heja dig!!! mari.

    SvaraRadera
  4. Allt har sin tid...;)) Vilken underbar bild på ljungen i alla vackra färger...

    Ha det riktigt bra nu med din fina butik...
    KRAMAR till dig!!

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Vet inte hur jag hamnade på din blogg, men oj vad glad jag är för att jag råkade hamna här! Vilken härlig blogg du har med massor av mysiga bilder. Ska besöka dig ofta. :) Mvh Carolina (visitcarolina.se)

    SvaraRadera
  6. Hej Eiaj! Don´t work to much! Have a nice evening!

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga höstfärger. Vad spännande med reportaget, jag väntar på att tidningen ska komma, de verkar ha glömt bort mig. Nästa nummer så tror jag att vårt hem är med i samma tidning. Börjar bli lite nervös..

    Kram Therese

    SvaraRadera
  8. Du har så fina bilder,oh vad jag blev snopen över den blåfärgade ljungen,för det var väl ljung?
    Jag har aldrig sett sådan färg,det kanske finns inne i staden här där jag bor är det lila och vita.
    I dag kommer den rätta Lantliv,jag var för snabb köpte den i Söndags och där var Du ju inte med,
    men som jaj sa det går ju flera tåg.En stor kram från Gammelbäggan

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...