söndag 16 oktober 2011

NORRFRID DESIGN


Trodde ni att jag hade gått i ide?


Fått nog av kylan och blåsten redan nu? Inte då, har bara haft den längsta bloggpausen sen jag började blogga för drygt året sedan


Ni minns att jag lovade er och mig själv att inte göra inlägg förrän hantverksshopen är i gång. Och ikväll är det premiär!!! 

  
De senaste veckorna har matsalen fått agera syateljé 


 det råder ett kreativt kaos i varje hörn där


linnesäckar, fårull, tråd, tyger, knappar, penslar överallt!


har haft bra flyt med mitt skapande


ni vet den där bubblande känslan i kroppen som man blir så glad och inspirerad av


kallas "flow" in english


resultatet kallar jag nu Norrfrid Design!


 Välkommen att titta in HÄR!

xxxEijaxxx

28 kommentarer:

  1. Så mysigt, det är bara att önska dig lycka till, ser toppen ut. Mysiga grejer, fattar inte att du hinner...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Jisses amalia, GRATTIS!
    Nu har jag inte tid att prata längre, måste kika in...

    kram och en kram till

    SvaraRadera
  3. Oj oj vad mycket fint GRATTIS söta du far allt du skapat. Så mysigt ! Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Ihana Eija <3 Nautin seurata luovuuttasi ja sitä paloa mikä sinulla on sisälläsi!
    Onnea ja menestystä toivotan uusille tuulillesi.

    ps.kiva kun tulit takaisin....ehdin hiukan huolestua ;)

    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  5. Många tankar på gång, blir säkert bra .) Christina

    SvaraRadera
  6. Vad mycket fint och vilka fina bilder
    Ha en skön söndagkväll

    SvaraRadera
  7. Ja, nog började man undra vart du hade tagit vägen, hihi! Men när man ser alla de där härliga bilderna så inser man ju att du helt enkelt inte har haft tid att blogga. Ska genast klicka på länken och ta mig en närmare titt på allt det fina!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  8. Heeeelt underbart! Typiska "Eija-greja-saker" som vi kommer att älska mycket! kram H.

    SvaraRadera
  9. Grattis till de fina hantverken och ditt designföretag!

    Jag gillar jätte mycket dina genuina kuddar...

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  10. Å grattis söta du till din fina hantverksshop!!! Vad roligt att det nu äntligen blivit av=) Önskar dig massor av lycka till!! Och en bra start på veckan också!

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  11. Åååå så kul...grattis! Var inne och kikade...vilka fina grejer du har. Men jag vet ju att du har god smak.Lycka till med shoppen.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  12. Stort grattis från mig till dig!Har suttit och kollat in shopen och tycker den är jättefin. Naturlig med mycket känsla. Precis som ditt fina hantverk! Kramar

    SvaraRadera
  13. Ihanaa! Luovuus huipussaan! Jag ska genast kolla!

    SvaraRadera
  14. Undreade lite var du tagit vägen:)) Ska kika in nu...så himla spännande!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  15. Åh, där är du ju, jag har saknat dig så mycket!
    Nu ska jag titta i din shop!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  16. Så urläckra skapelser! Härligt och genuint, gillar hela konceptet!
    Stort lycka till härliga Eija.
    Kram
    /Cia

    Har redan beställt....

    SvaraRadera
  17. Hallå du kreativa kvinna, åh va mysigt det ser ut med alla grejer, huller om buller och grattis till ännu en fin blogg, Norrfrid Designe, så mycket vackert!!! Jag ska kolla in dina dösnygga kuddar igen och återkommer... Mari.

    SvaraRadera
  18. Nämen jisses..ohhh vad du skapar !! Sååå fint alltså..du, jag ser ett band där..med texten Norrfrid på..var har du låtit tillverka sånt band..?? Jag vill också ha band med egen text på..Du, glasen du såg hos mig, de är nya som jag har köpt av Gua !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  19. Oj, vad roligt!!!! Grattis!! Du har tagit det svåraste och längsta steget...det att från idé till att verkligen komma igång. Heja Dig!! det tyder på handlingskraft och målinriktning och disciplin, tre viktiga ingrdienser när Du väl har idén. Det kommer att gå bra! och dina saker...dom är UNDERBARA OCH UNIKA!!
    Lycka till!!
    //lisamaja

    SvaraRadera
  20. Hej vännen
    Så fruktansvärt roligt för dig och så vackra ting du gör..
    Är så sugen på ett fårskinn, men min kära ekonomi tillåter inte ett.
    Men en dag hoppas jag kunna äga ett...
    kram
    sansdra

    SvaraRadera
  21. Helt fantastiskt! Du är såå duktig! Dina alster är underbara och skinnen oxå! Din nya sida blev ju superfin! Så kul! Grattis till öppnandet av din butik! Kram :)

    SvaraRadera
  22. Superfina grejer Eija!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  23. Önskar dej all lycka min vän!!!
    Vilka undderbara saker du skapat!
    Så mycket fint!
    Ha en fin nvecka!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  24. Härligt, bra jobbat, finfina grejer och den som har en skapande ådra behöver definitivt låta den komma till uttryck! Snart behöver du bara jobba som ekonom i ditt eget företag och inte åt andra! :-)

    SvaraRadera
  25. Gu det har hänt mkt sen jag var inne på din sida...hur gick det till?!
    Härligt barnrum, DE dörrarna...ni måste bo hur underbart som helst ju!
    Många vackra saker du tillverkat, gott o ha flow!!

    klem Anna

    SvaraRadera
  26. Lycka till! Min beställning är skickad!

    SvaraRadera
  27. Verkligen jätte fina kvalitets produkter. Jag är lite lätt avundsjuk på din inspiration och dina ideer. För att inte tala om era får.

    Lycka till med Norrfrid design, det kommer att gå jätte bra.

    SvaraRadera
  28. Så spännande med Norrfrid Design! Lycka till med hantverket! Jag ska genast kika in där...

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...